جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فرودگاه استانبول به شلوغ‌ترین فرودگاه اروپا تبدیل شد

فهرست عناوین مقاله
درخواست مشاوره :
آخرین به‌روزرسانی مطلب:
فرودگاه استانبول با ثبت رکورد 1328 پرواز روزانه در بازه زمانی 25 تا 31 مارس، به عنوان شلوغ‌ترین فرودگاه اروپا معرفی شد. این آمار براساس گزارش اخیر "سازمان اروپایی کنترل ناوبری هوایی" (Eurocontrol) به دست آمده است.
فهرست عناوین مقاله

فرودگاه استانبول با ثبت رکورد 1328 پرواز روزانه در بازه زمانی 25 تا 31 مارس، به عنوان شلوغ‌ترین فرودگاه اروپا معرفی شد. این آمار براساس گزارش اخیر “سازمان اروپایی کنترل ناوبری هوایی” (Eurocontrol) به دست آمده است.

طبق این گزارش، فرودگاه استانبول با عبور از  فرودگاه هیترو لندن (1285 پرواز)، آمستردام (1276 پرواز)، فرانکفورت (1192 پرواز) و شارل دوگل پاریس (1191 پرواز) در صدر شلوغ‌ترین فرودگاه‌های اروپا در این بازه زمانی قرار گرفته است.

عوامل موثر در شلوغی فرودگاه استانبول چه هستند؟

 

  • موقعیت استراتژیک: فرودگاه بین‌المللی استانبول در تقاطع مسیرهای هوایی بین اروپا، آسیا و آفریقا واقع شده است و به همین دلیل نقطه اتصالی ایده‌آل برای مسافران بین‌المللی به شمار می‌رود.
  • ظرفیت بالا: فرودگاه استانبول یکی از بزرگترین فرودگاه‌های جهان از نظر ظرفیت مسافر است. این فرودگاه با 6 باند فرود و مساحت عظیم خود، قادر به پذیرش سالانه تا 200 میلیون مسافر است.
  • خدمات و امکانات مدرن: فرودگاه بین‌المللی استانبول به جدیدترین فناوری‌ها و امکانات مجهز شده و خدمات متنوعی به مسافران ارائه می‌دهد.
  • افزایش تقاضا برای سفر به ترکیه: در سال‌های اخیر، ترکیه به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان تبدیل شده است و این امر سبب افزایش تقاضا برای پرواز به فرودگاه‌های این کشور شده است.
  • اتصالات گسترده: فرودگاه استانبول به بیش از 350 مقصد در سراسر جهان پرواز مستقیم دارد.

 

فرودگاه استانبول

فرودگاه بین‌المللی استانبول به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های زیربنایی ترکیه، نقش مهمی در رونق اقتصادی این کشور ایفا می‌کند. این فرودگاه که با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به توسعه سرمایه‌های خارجی سودآور و توسعه صنعت گردشگری ترکیه کمک می‌کند.
این دستاورد، نشان‌دهنده رشد چشمگیر ترافیک هوایی در این فرودگاه طی سال‌های اخیر و جایگاه روزافزون آن به عنوان قطب هوایی بین‌المللی و نقش کلیدی آن در اتصال اروپا به سایر نقاط جهان است.

فرودگاه استانبول در سال 2018 افتتاح شد و به سرعت به یکی از مهم‌ترین مراکز حمل و نقل هوایی در منطقه و جهان تبدیل شده است.

درخواست خدمات مشاوره تخصصی

کارشناسان لینکین آماده کمک به شما هستند. می‌توانید از ظریق واتس‌اپ یا فرم تماس وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

 
سوالی دارید؟

کارشناسان لینکین آماده کمک به شما هستند. می‌توانید از ظریق واتس‌اپ یا فرم تماس وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

 
اشتراک‌گذاری
فیسبوک
توییتر
تلگرام
واتس‌اپ
پرینت صفحه
مهاجرت، زندگی و سرمایه‌گذاری در ترکیه

Investment in Turkey

اشتراک خبرنامه رایگان

برای دریافت آخرین خبرها،‌ پیشنهاد‌ها و مقالات ایمیل خود را وارد کنید

ارتباط با ما

Barbaros Mahallesi, Moreleylak Sk. No:2B , Andromeda Residence 34756 Ataşehir/İstanbul

© تمامی حقوق برای لینکین ترکیه محفوظ است. ۱۳۹۹ – ۱۴۰۳

پروژه با موفقیت به صفحه مقایسه افزوده شد.

حداکثر ۳ پروژه را می‌توانید با یکدیگر مقایسه کنید.