جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

املاک کنوت (Emlak Konut) کیست؟ چرا می‌توان به پروژه‌های این شرکت اعتماد کرد؟

فهرست عناوین مقاله
درخواست مشاوره :
پروژه املاک کنوت - Emlak Konut
آخرین به‌روزرسانی مطلب:
Emlak Konut بزرگترین شرکت املاک و مستغلات ترکیه است و پروژه های آنها به عنوان سرمایه گذاری مناسب شناخته شده است. املاک کنوت با سابقه موفقیت آمیز، طیف گسترده ای از املاک را برای انتخاب از جمله آپارتمان ها، ویلاها و فضاهای تجاری ارائه می دهد. چه به دنبال مکانی برای زندگی یا یک فرصت سرمایه گذاری باشید، Emlak Konut یک انتخاب عالی است.
فهرست عناوین مقاله

در سال ۱۹۵۳، برای رفع نیاز کشور به مسکن مدرن و حرکت به سوی مدرن سازی ترکیه و بهبود کیفیت شهرنشینی و زندگی مردم ، بین دولت وقت جمهوری ترکیه و بخش خصوصی ترکیه تفاهمی امضا و نتیجه آن شرکت موفق املاک کنوت شد که برندی مطرح در عرصه ساخت و ساز و مجری پروژه های وسیع کشوری است.

با این هدف اساسی، املاک کونوت معمار بسیاری از نوآوری ها در صنعت املاک ترکیه شد. این شرکت در طول سال‌ها، رشد کرده و به دلیل کیفیت بالا و تعهد آنها به پایداری به یکی از بزرگترین شرکت‌های املاک و مستغلات در ترکیه شناخته شده است. این شرکت همچنین گزینه های مختلفی برای تامین مالی ارائه می دهد تا خرید خانه را برای مردم آسان تر کند. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی ۱۴ شرکت‌ ساختمانی معتبر در استانبول و ترکیه را مطالعه کنید.

املاک کنوت - Emlak Konut

املاک کونوت دارای یک ساختار مشارکتی است که ۵۰.۶ درصد آن در بورس استانبول معامله می شود و ۴۹ درصد متعلق به TOKI، شرکت تابعه عمومی (ایالتی) وزارت محیط زیست و شهرسازی است. با منابع تقریبی ۲۴ میلیارد لیره، تاکنون بیش از یک میلیون هزار ملک را اجرا کرده است.

شرکت «املاک کنوت» چه چیزی را ضمانت می کند؟

املاک کنوت بر ساخت و ساز در هر مرحله نظارت می کند، از برنامه ریزی گرفته تا کیفیت مصالح، از زیرساخت ها تا محوطه سازی، بدون توجه به اینکه کدام یک از مدل های کاری فرآیند تجاری را انجام می دهد. مشکلاتی را که ممکن است پس از تحویل املاک تحویل شده به وجود بیاید نظارت می کند، در صورت لزوم برای حل مشکلات مداخله می کند و از انجام پروژه مطابق قرارداد اطمینان حاصل می کند. تمامی پروژه هایی که املاک کنوت تا به امروز انجام داده است به موقع به صاحبان املاک تحویل داده شده است.

در اینجا برخی از مزایای سرمایه گذاری در پروژه های املاک کنوت آورده شده است:

۱- سرمایه گذاری سالم و مطمئن:

املاک کنوت یک شرکت تثبیت شده با سابقه موفقیت آمیز است. پروژه های این شرکت توسط دولت ترکیه حمایت می شود که به سرمایه گذاران امنیت بیشتری می دهد.

۲- کیفیت بالا:  

پروژه های Emlak Konut به دلیل ساخت و طراحی با کیفیت بالا شناخته می شوند. این شرکت تنها از بهترین مواد استفاده می کند و از معماران و مهندسان مجرب استفاده می کند.

۳- مکان های مطلوب:

پروژه های املاک کنوت در مکان های برتر با زیرساخت های خوب واقع شده اند. این امر اجاره یا فروش املاک خود را در آینده برای سرمایه گذاران آسان می کند.

۴-املاک مختلف برای انتخاب:

املاک کنوت املاک مختلفی از جمله آپارتمان، ویلا و فضاهای تجاری را ارائه می دهد. این به سرمایه گذاران انعطاف پذیری می دهد تا ملکی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازها و بودجه آنها مطابقت دارد.

 

چگونه از EMLAK KONUT املاک و مستغلات بخریم؟

اطلاعات واحدهای مسکونی یا تجاری موجود  را می توانید از اداره کل، دفاتر فروش، شماره تلفن 444 36 55 یا www.emlakkont.com.tr دریافت کنید.

اگر شما شهروند ترکیه هستید به راحتی پس از پر کردن فرم تماس در وب سایت، نمایندگان مشتریان با شما تماس خواهند گرفت.

پس از انتخاب خانه برای خرید، می توانید با تعیین شماره مشتری، مبلغ سپرده خود را به حساب املاک کنوت واریز کنید.

سپس می توانید پیش پرداخت را تا تاریخی که نماینده فروش به شما اعلام می کند واریز کنید و سپس با حضور در دفتر فروش پروژه قرارداد فروش ملک خود را امضا کنید. از تاریخ عقد قرارداد می توانید با ذکر شماره مشتری، اقساط ماهانه خود را با شرایط مشخص شده به شماره حساب شرکت واریز نمایید.

اگر شهروندی ترکیه را ندارید و به عنوان یک خارجی تصمیم به خرید دارید میتوانید از طریق آژانس‌های املاک معتبر به دفاتر فروش مراجعه کرده و ملک خود را خریداری کنید.

لازم به ذکر است در صورت خرید اقساطی پس از پرداخت سقف مورد نیاز شهروندی ( طبق قانون امروز ۴۰۰.۰۰۰ دلار آمریکا) پرونده شهروندی شما آغاز می شود.

به زودی لیست پروژه های این شرکت به تفکیک شهر ارائه می شود.

درخواست خدمات مشاوره تخصصی

کارشناسان لینکین آماده کمک به شما هستند. می‌توانید از ظریق واتس‌اپ یا فرم تماس وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

 
سوالی دارید؟

کارشناسان لینکین آماده کمک به شما هستند. می‌توانید از ظریق واتس‌اپ یا فرم تماس وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

 
اشتراک‌گذاری
فیسبوک
توییتر
تلگرام
واتس‌اپ
پرینت صفحه
مهاجرت، زندگی و سرمایه‌گذاری در ترکیه

Investment in Turkey

اشتراک خبرنامه رایگان

برای دریافت آخرین خبرها،‌ پیشنهاد‌ها و مقالات ایمیل خود را وارد کنید

ارتباط با ما

Barbaros Mahallesi, Moreleylak Sk. No:2B , Andromeda Residence 34756 Ataşehir/İstanbul

© تمامی حقوق برای لینکین ترکیه محفوظ است. ۱۳۹۹ – ۱۴۰۳

پروژه با موفقیت به صفحه مقایسه افزوده شد.

حداکثر ۳ پروژه را می‌توانید با یکدیگر مقایسه کنید.