جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

9 دلیل مهم برای خرید ملک در ازمیر

فهرست عناوین مقاله
درخواست مشاوره :
خرید ملک در ازمیر
آخرین به‌روزرسانی مطلب:
در این مقاله قصد داریم به دلایلی بپردازیم که شما را برای خرید ملک در ازمیر مطمئن کرده و نشان می‌دهد که چه سبک زندگی فوق العاده‌ای در انتظار شماست. با ما همراه باشید.
فهرست عناوین مقاله

برای خرید ملک در ازمیر ابتدا باید مطمئن شوید که در مسیر درستی برای سرمایه‌گذاری در یکی از بلندآوازه‌ترین شهرهای ترکیه هستید. نزدیک به سواحل اژه‌ای، شهر ازمیر، همیشه در صدر کسب و کار، توریسم، آموزش و بازار املاک بوده است.

از این نظر، وجهه بین المللی کل کشور را بالا برده و این خوش‌نامی حتی در تاریخ این شهر نیز وجود داشته است.

در این مقاله قصد داریم به دلایلی بپردازیم که شما را برای خرید ملک در ازمیر مطمئن کرده و نشان می‌دهد که چه سبک زندگی فوق العاده‌ای در انتظار شماست. با ما همراه باشید.

چرا خرید ملک در ازمیر؟

تنوع تفرجگاه‌ها

گرچه ازمیر نام مرکز این شهر است اما به شبه جزیره بزرگتری متشکل از چند جزیره و ساحل کوچک نیز اطلاق می‌شود.

بعضی از آنها به خاطر طبیعت بکرشان در فصول مختلف، معروف‌تر هستند؛

آلاکاتی، یک روستای کوچک و شگفت‌انگیز با خانه‌های سنگی سفید و آبی که مرکز ورزش‌های آبی غرب ترکیه هم به حساب می‌آید.

همچنین مناطق فوکا و چشمه، به قلعه‌هایشان معروف هستند و سفیرحصار، یک مقصد شناخته شده برای طرفداران غذاهای غیر فست فودی است که به سبک زندگی سالم‌تر و آرام‌تر اعتقاد دارند.

خرید ملک در ازمیر

پس اگر برای خرید ملک در ازمیر اقدام می‌کنید، فقط به فکر مرکز شهر نباشید؛ شاید نقاط جذاب‌تری در شبه جزیره ازمیر نظر شما را جلب کند.

صنعت توریسم رو به رشد

شبه جزیره ازمیر، خانه یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه است. هر ساله بسیاری از مردم ترکیه و گردشگران خارجی برای دیدن خرابه‌های شهر افسس به ازمیر می‌آیند که شهرت جهانی دارد. گرچه این گردشگران، به دلایل دیگری نیز این مقصد را انتخاب می‌کنند.

خرابه‌های پرگامون ویژگی کلیدی دیگر این شهر است که به خاطر فعالیت‌های شاخصی که دارد بسیار شناخته شده است. پارک حیات وحش، میدان کوناک و بازار سنتی کمرآلتی از دیگر جاذبه‌های ازمیر هستند.

این اطلاعات، خبر خوبی برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند برای خرید ملک در ازمیر برای استفاده در فصل تابستان یا اجاره دادن آن در تعطیلات، اقدام کنند.

آمارهای رسمی می‌گوید که هر ساله 8 و نیم میلیون گردشگر از ازمیر دیدن می‌کنند و با برنامه‌هایی که دولت ترکیه برای توسعه صنعت گردشگری دارد، به نظر می‌رسد این رقم به زودی افزایش پیدا کند.

سواحل طلایی و سبک زندگی لب دریا

بسیاری از مردمی که هنوز به ازمیر سفر نکرده‌اند، فکر می‌کنند با شهری طرف هستند بدون هیچ ساحلی. در حالیکه ازمیر سواحل شنی بسیار زیبایی دارد که جزو محبوب‌ترین مقاصد تفریحی مردم ترکیه در تعطیلات است.

چشمه و آلآکاتی بین طرفداران ساحل و دریا، نام‌های شناخته شده ای هستند که به شما این شانس را می‌دهند تا زیر نور آفتاب از زیبایی شن‌های ساحل لذت ببرید.

خرید ملک در ازمیر

طرفدار ساحل‌گردی باشید یا نه، ازمیر یک سبک زندگی لب دریای ترکی ارائه می‌کند که از نظر دکترها نیز برای سلامتی انسان خوب است. یک رژیم غذای دریایی خوب با ماهی‌های تازه، هوای تمیز و زندگی شبانه.

دسترسی آسان

خارجی‌ها برای رسیدن به ازمیر معمولاً از فرودگاه استفاده می‌کنند که جدول زمان‌بندی پرواز منظمی دارد و در تمام طول سال به بیش از 13 میلیون مسافر سرویس‌دهی می‌کند. اما ساده‌ترین راه برای رفتن به ازمیر زدن به دل جاده است. تقریباً از هرکجای ترکیه می‌توانید با اتوبوس و خودرو، خود را به ازمیر برسانید. و در نهایت به خاطر اینکه با یک شبه جزیره طرف هستید،

می‌توانید سفر دریایی را انتخاب کنید و از بندرگاه کوش آداسی، چشمه و مرکز شهر برای رسیدن به ازمیر استفاده نمایید. هرکدام از روش‌ها را که انتخاب کنید، سریع و راحت خواهند بود.

ترکیبی از سنت و مدرنیته

ازمیر بخاطر پیشرو بودن در استفاده از تکنولوژی‌های جدید و دستاوردهای به روز، معروف است. کافیست در خیابان‌های این شهر قدم بزنید تا ببینید که چطور هنر، فرهنگ، فشن و غذا، مرزهای مدرنیته را جا به جا کرده‌اند. اما این بدین معنا نیست که سبک زندگی سنتی ترکی در این منطقه رواج ندارد. در هر گوشه و کناری اثری از فرهنگ این کشور می‌بینید که شما را شگفت‌زده می‌کند.

konak square 1 9 دلیل مهم برای خرید ملک در ازمیر

در ازمیر هر روز می‌توانید کاری جدید را تجربه کنید؛ یک غذای تازه در رستورانی 5 ستاره یا یک غذای خیابانی سنتی از دست‌فروش‌ها. شاید نشود سبک زندگی در ازمیر با یک جمله تعریف کرد. اما مطمئن باشید از زندگی در اینجا لذت خواهید برد.

تنوع آپارتمان‌ها و ویلاهای مختلف

تا اینجا بیشتر به سبک زندگی در ازمیر پرداختیم. اما اجازه بدهید به بازار خرید و فروش مسکن در این شهر هم نگاهی بیندازیم. ازمیر بازار املاک خود را با خانه‌هایی مدرن همراه با جدیترین تکنولوژی‌ها و نوآورانه‌ترین معماری‌ها به روز کرده است.

از استودیوهای مناسب برای کار گروهی گرفته تا ویلاهای خانوادگی، تنوع گزینه‌هایی که در اختیار دارید شما را حیرت‌زده خواهد کرد.

izmir turkey 9 دلیل مهم برای خرید ملک در ازمیر
old Izmir basmane railway station

تنوع خانه‌ها و آپارتمان‌های موجود در آگهی‌های املاک ازمیر بسته به بودجه شما متغیر است.

فرقی نمی‌کند بخواهید یک خانه نقلی با کمترین بودجه در ازمیر بخرید یا یک ویلای لاکچری با استخر اختصاصی و ویوی باغچه شخصی. هر خریداری خانه آرزوهایش را در ازمیر پیدا می‌کند.

اگر برای خرید ملک در ازمیر نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ثبت شده در وب سایت با همکاران ما در تماس باشید.

اقامت ترکیه برای خارجی‌ها از طریق خرید ملک

یک دلیل دیگر برای خرید ملک در ازمیر، امکان گرفتن اقامت ترکیه است.

این کشور نه تنها جزو ارزان‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید بلکه شما می‌توانید تنها با 250 هزار دلار بودجه، یک ملک در ترکیه بخرید و اقامت آن را هم دریافت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، نگه داشتن این ملک به مدت 3 سال است.

این قانون باعث شده که در سال‌های اخیر استقبال بسیار زیادی از سمت سرمایه‌گذاران خارجی به بازار املاک ترکیه شود و در نتیجه شاهد رشد قیمت‌ها و سود بالای خریداران بوده‌ایم.

فرایند ساده خرید ملک در ازمیر

ما به عنوان یک آژانس معاملات املاک حرفه‌ای در ترکیه، تمام خریداران را در فرایند خرید ملک در ازمیر یا هرکدام از شهرهای ترکیه همراهی می‌کنیم.

اما خیال‌تان از بابت این فرایند راحت باشد. طی سال‌های گذشته دولت ترکیه فرایند خرید ملک در این کشور را تا جای ممکن ساده‌سازی کرده است تا حدی که کل پروسه خرید و به نام زدن سند می‌تواند طی سه هفته انجام شود. این زمان در مقایسه با کشورهای اروپایی یا کشور خودمان، بسیار کوتاه است.

خرید ملک در ازمیر

سرمایه گذاری برای اجاره دادن در ایام تعطیلات

بازار ازمیر برای اجاره کردن و اجاره دادن ملک هم بسیار داغ است. این شهر یکی از قطب‌های آموزشی کشور است و دانشگاه‌های زیادی را در خود جای داده است. به همین خاطر همیشه اجاره آپارتمان و خانه مورد تقاضا است. صنعت اقتصاد، کسب و کار و توریسم به نحوی در این کشور به خوبی کار می‌کنند که شما می‌توانید با اجاره دادن یک ملک، سود چشمگیری به دست آورید.

پس اگر قصد شما از خرید ملک در ازمیر صرفاً سرمایه‌گذاری است، می‌توانید به گزینه اجاره دادن ملک در ایام تعطیلات به چشم یک فرصت نگاه کنید. البته قوانین مالیات هم ممکن است شامل حال شما بشود اما بازار اجاره و خرید و فروش مسکن در ترکیه، کانال درآمدی و سرمایه‌گذاری مناسبی است که می‌توانید روی آن حساب کنید. چنانچه برای خرید ملک در ازمیر تردیدی دارید یا سوالی می‌خواهید بپرسید، همکاران ما در بخش پشتیبانی و فروش در خدمت شما عزیزان هستند.

درخواست خدمات مشاوره تخصصی

کارشناسان لینکین آماده کمک به شما هستند. می‌توانید از ظریق واتس‌اپ یا فرم تماس وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

 
سوالی دارید؟

کارشناسان لینکین آماده کمک به شما هستند. می‌توانید از ظریق واتس‌اپ یا فرم تماس وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

 
اشتراک‌گذاری
فیسبوک
توییتر
تلگرام
واتس‌اپ
پرینت صفحه
مهاجرت، زندگی و سرمایه‌گذاری در ترکیه

Investment in Turkey

اشتراک خبرنامه رایگان

برای دریافت آخرین خبرها،‌ پیشنهاد‌ها و مقالات ایمیل خود را وارد کنید

ارتباط با ما

Barbaros Mahallesi, Moreleylak Sk. No:2B , Andromeda Residence 34756 Ataşehir/İstanbul

© تمامی حقوق برای لینکین ترکیه محفوظ است. ۱۳۹۹ – ۱۴۰۳

پروژه با موفقیت به صفحه مقایسه افزوده شد.

حداکثر ۳ پروژه را می‌توانید با یکدیگر مقایسه کنید.