جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
فهرست عناوین مقاله
درخواست مشاوره :
سرمایه گذاری در ترکیه
آخرین به‌روزرسانی مطلب:
رئیس هیئت مدیره شرکت نف(nef) پیش‌بینی کرد که برای سرمایه گذاری در ترکیه، خرید زمین در سال ۲۰۲۴ سودآورتر از مسکن، طلا، ارز خارجی و بازار سهام خواهد بود.
فهرست عناوین مقاله

خرید زمین در ترکیه، یک سرمایه گذاری سودآور در سال 2024

 

در سلسله گفتگوهای سرمایه‌گذاری nef که به منظور بررسی تحولات اقتصادی و سرمایه گذاری در ترکیه و جهان برگزار شد، رئیس هیئت مدیره شرکت nef ، بر اهمیت خرید زمین برای سرمایه گذاری در ترکیه در سال ۲۰۲۴ تأکید کرد. وی با اشاره به اینکه تقاضا برای خرید زمین در سال ۲۰۲۴ افزایش خواهد یافت، گفت که زمین‌هایی که دارای زیرساخت‌های کامل هستند و فرآیندهای اداری آن‌ها تکمیل شده ، مورد توجه بیشتری قرار خواهند گرفت و برای سرمایه‌ گذاری در ترکیه مناسب‌تر هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت نف همچنین پیش‌بینی کرد که برای سرمایه‌ گذاری در ترکیه، خرید زمین در سال ۲۰۲۴ سودآورتر از مسکن، طلا، ارز خارجی و بازار سهام خواهد بود. وی در این زمینه به آمارهای سال ۲۰۲۳ اشاره کرد که نشان می‌دهد فروش غیرمسکونی، به‌ ویژه زمین، از فروش مسکن پیشی گرفته است. وی در ادامه به اهمیت موضوع مسکن در حفظ دارایی‌ها اشاره کرد و گفت که سرمایه‌ گذاری در املاک و مستغلات به عنوان یک روش سنتی برای حفاظت از دارایی‌ها در برابر تورم شناخته می‌شود.

سرمایه گذاری در ترکیه

 

نکاتی برای موفقیت در سرمایه گذاری در ترکیه و خرید زمین

 

سرمایه‌گذاری در زمین می‌تواند یک سرمایه‌ گذاری سودآور باشد، اما مانند هر سرمایه‌ گذاری دیگری، ریسک‌های خاص خود را نیز دارد. برای سرمایه‌ گذاری موفق در زمین، توجه به نکات زیر ضروری است:

  • تحقیق کنید: قبل از سرمایه‌گذاری در ترکیه و خرید زمین، حتماً تحقیقات لازم را انجام دهید و از شرایط بازار و منطقه مورد نظر مطلع شوید.
  • تنوع ایجاد کنید: به جای سرمایه‌گذاری در یک زمین خاص، در چند زمین مختلف سرمایه‌گذاری کنید تا ریسک سرمایه‌گذاری خود را کاهش دهید.

ما در لینک این راهنمای شما برای سرمایه گذاری در ترکیه هستیم. برای دریافت وقت مشاوره می‌توانید فرم مشاوره را پر کنید، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

 

درخواست خدمات مشاوره تخصصی

کارشناسان لینکین آماده کمک به شما هستند. می‌توانید از ظریق واتس‌اپ یا فرم تماس وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

 
سوالی دارید؟

کارشناسان لینکین آماده کمک به شما هستند. می‌توانید از ظریق واتس‌اپ یا فرم تماس وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

 
اشتراک‌گذاری
فیسبوک
توییتر
تلگرام
واتس‌اپ
پرینت صفحه
مهاجرت، زندگی و سرمایه‌گذاری در ترکیه

© تمامی حقوق برای لینکین ترکیه محفوظ است. ۱۳۹۹ – ۱۴۰۳

پروژه با موفقیت به صفحه مقایسه افزوده شد.

حداکثر ۳ پروژه را می‌توانید با یکدیگر مقایسه کنید.