جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قسمت اروپایی استانبول یا قسمت آسیایی. در سفر به استانبول کدام قسمت را انتخاب کنیم ؟

فهرست عناوین مقاله
درخواست مشاوره :
قسمت اروپایی استانبول یا قسمت آسیایی
آخرین به‌روزرسانی مطلب:
هر دو سمت آسیایی و اروپایی استانبول تجربیات و جاذبه‌های منحصر به فردی را برای گردشگران ارائه می دهند. اینکه کدام سمت برای گردشگری و تفریح بهتر است به ترجیحات و علایق شخصی شما بستگی دارد
فهرست عناوین مقاله

قسمت اروپایی استانبول یا قسمت آسیایی مسئله این است! استانبول شهری است که دو قاره اروپا و آسیا را در بر می گیرد و ترکیبی جذاب از فرهنگ ها و تجربیات را در خود جای داده است. بخش اروپایی استانبول قلب تاریخی شهر است با بناهای دیدنی و الهام‌بخشی مانند ایاصوفیه باشکوه، کاخ سلطنتی توپکاپی و مسجد آبی . این بخش شلوغ شهر دارای محله‌های پرجنب ‌وجوشی است، مانند محله‌های مدرن بی‌اغلو و کاراکوی، که می‌توانید مجموعه‌ای از بارها، رستوران‌ها و کافه‌های شیک را در آن‌ها پیدا کنید. بازار بزرگ و خیابان استقلال، دو منطقه خرید شلوغ در سمت اروپایی، با نمایش رنگارنگ اجناس و جمعیت پر جنب و جوش که همرا با حس خوب و انرژی بالا بسیار چشم نواز است.

از سوی دیگر، سمت آسیایی استانبول در مقایسه با سمت اروپایی، احساس آرامش و مسکونی بیشتری دارد. مرکز آن کادیکوی (قاضی‌کوی) منطقه‌ای پرجنب‌وجوش همرا با ساحل زیبای دریایی مرمره و اسکله های متعدد اتوبوس‌های دریایی است که به‌خاطر غذای متنوع و محلی و مکانهای هنری‌اش معروف است. پارک فنرباغچه، مناظری خیره‌کننده از دریای درخشان مرمره را ارائه می‌دهد و مکانی ایده‌آل برای استراحت و تماشای زیبایی‌های طبیعی شهر است. مودا، یکی دیگر از محله‌های اصیل و دیدنی در دل منطقه کادیکوی در سمت آسیایی استانپول است که کافه‌ و بارهای قدیمی آن معروف است. در نهایت خیابان بعداد(بغداد) یک خیابان طولانی بسیار لوکس کشور ترکیه که شهروندانی با سطح بالای فرهنگی و اقتصادی در آن زندگی می‌کنند. منطقه‌ای زیبا و جذاب با انواع بوتیک‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های گران‌قیمت است.
به صورت خلاصه :
قسمت اروپایی استانبول
*قلب شهر است، با دیدنی های نمادین مانند ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، و مسجد آبی که تاریخ و معماری غنی آن را به نمایش می گذارد.

Hagia Sophia, Topkapi Palace, and Blue Mosque

* این سمت از شهر شلوغ و پرجنب‌وجوش است، با محله‌های شیک مانند بی اوغلو و کاراکوی که غذاخوری‌ها، تفریحات شبانه و گزینه‌های خرید فراوانی را ارائه می‌دهند.

Beyoglu and Karakoy

* بازدیدکنندگان از بخش اروپایی همچنین می توانند بازار بزرگ کاپالی چارشی و خیابان استقلال را که به خاطر نمایش های رنگارنگ اجناس و ازدحام جمعیت پر جنب و جوش معروف هستند، کاوش کنند.

Grand Bazaar and Istiklal Street

در خاتمه، قسمت اروپایی استانبول برای هر کسی که به تاریخ، فرهنگ و زندگی شبانه شهر علاقه دارد، ضروری است.

بخش آسیایی:
سمت آسیایی استانبول تجربه مسالمت آمیز و مسکونی تری نسبت به قسمت اروپایی ارائه می دهد.
• بازدیدکنندگان بخش آسیایی می‌توانند در کادیکوی، محله‌ای پرجنب‌وجوش که به‌خاطر غذا و صحنه‌های هنری‌اش معروف است و همچنین پارک فنرباغچه، که مناظر خیره‌کننده‌ای از دریای مرمره را ارائه می‌دهد، گردش کنند.

Kadikoy , Fenerbahce

• مودا یکی دیگر از محله‌های شیک در بخش آسیایی با انواع بوتیک‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها است، در حالی که خیابان بغداد یک مقصد خرید گران‌قیمت از برندهای لوکس است.

Moda , Bagdat Avenue

در پایان، سمت آسیایی استانبول برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای آرام‌تر و غیرعادی‌تر از شهر هستند، با جذابیت‌های محلی و زیبایی‌های طبیعی فراوان بسیار مناسب است.

جستجو و گردش در هر دو طرف استانبول برای دیدن جنبه های متنوع شهر به شدت توصیه می شود. دو طرف اروپایی و آسیایی با کشتی، متر و پل به هم متصل می شوند و سفر بین آنها تجربه منحصر به فردی را برای شما فراهم می کند.

برای داشتن اقامتی متفاوت به شدت اجاره روزانه خانه امن که اقتصادی و باصرفه بوده و منتخب سایت ماست به شما پیشنهاد می‌شود.

برای ارتباط با ما کلیک کنید

درخواست خدمات مشاوره تخصصی

کارشناسان لینکین آماده کمک به شما هستند. می‌توانید از ظریق واتس‌اپ یا فرم تماس وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

 
سوالی دارید؟

کارشناسان لینکین آماده کمک به شما هستند. می‌توانید از ظریق واتس‌اپ یا فرم تماس وب‌سایت با ما در ارتباط باشید.

 
اشتراک‌گذاری
فیسبوک
توییتر
تلگرام
واتس‌اپ
پرینت صفحه

مهاجرت، سرمایه‌گذاری و زندگی در ترکیه

Investment in Turkey

اشتراک خبرنامه رایگان

برای دریافت آخرین خبرها،‌ پیشنهاد‌ها و مقالات ایمیل خود را وارد کنید

تماس با ما

Barbaros Mahallesi, Moreleylak Sk. No:2B , Andromeda Residence 34756 Ataşehir/İstanbul

© تمامی حقوق برای لینکین ترکیه محفوظ است. ۱۳۹۹ – ۱۴۰۲

پروژه با موفقیت به صفحه مقایسه افزوده شد.

حداکثر ۳ پروژه را می‌توانید با یکدیگر مقایسه کنید.